Strona główna > IT, Windows XP > Zaginiony w akcji.

Zaginiony w akcji.

Dzis będzie ostro. Zainstalowałem sobie SP3, bo potrzebowałem funkcjonalności NLA (którego swoją drogą i tak tam nie ma) do wybadania TS Remote Apps na serwerze terminali W2K8. SP3 zainstalował się bez problemu – fajnie. Restart systemu.. nawet wstał – fajnie. Odrazu zauważyłem, że zagniął w akcji pasek adresu w pasku start, z którego korzystam wybitnie często. Po 5 minutach okazało się, że wógole nie moge bez tego pracować. Zagłębiłem się więc w temat gdzie ten pasek sie podział. Im więcej czytałem tym gorzej – pojawiały się hasła takie jak: „in response to a regulatory request”, „anti-competitive” itp.. Kurwa. MediaPlayera jeszcze jestem w stanie zrozumieć, faktycznie szary user nie zainstaluje sobie nic innego skoro to działa mu świetnie i może sobie obejrzeć film czy coś. No ale pasek adresu..kto się doczepił do tego, nie był nawet domyślnie włączony..

 

Tak czy owak jeśli ktoś znalazł się w podobnej sytuacji to polecam to (nie działa pod systemami x64 jak narazie)

Kategorie:IT, Windows XP Tagi: , ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

