Strona główna > Certyfikaty, IT, Windows 2008 > Windows 2008 PKI

Windows 2008 PKI

Miały być zdjęcia, ale coś nadal nie zebrałem sie w sobie, żeby wrzucić je na jakiś serwer (mój w PL) i podlinkować tu. Może uda sie to wykonać w trakcie nadchodzącego weekendu, w co jednak wątpie bo zabrałem sie za granie w rewelacyjny Mass Effect :)  Tak czy owak przy okazji studiowania różnych materiałów odnośnie PKI w pracy natknąłem się na ciekawy dokument opisujący wdożenie PKI opartego o CA  pod Win2008 w PKO BP. Gdyby ktoś zastanawiał się nad wdrożeniem bądż migracją obecnej struktury PKI do nowego środowiska to napewno znajdzie w tym dokumencie coś, co pomoże przekonać zarząd/managera. W sumie nie piszą tam nic o jak dla mnie najwiekszej zalecie nowego CA, – OCSP, a szkoda bo napewno i ten mechanizm wdrożyli.. ale i tak do managera taki doc moze trafić :) Cóż było by miło uczestniczyć kiedyś w takim projekcie i wdrożeniu ale to chyba za pare lat..

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

