Strona główna > Zauważyłem > Mass Effect

Mass Effect

Miały być zdjęcia, ale wiekszosć weekendu grałem w Mass Effect, i jakoś tak wyszło. Nadmienie po raz kolejny, że jak dla mnie ten tytuł to jest coś co przerosło moje najśmielsze oczekiwania i jak ktoś lubi pograć a do tego sprzyja mu klimat Star-Treka  to to jest pozycja obowiązkowa. Normalnie gra jest tak dobra a momentami nawet lepsza jeśli chodzi o generowanie klimatu jak podstawowa wersja Half-Life 2 z Epizodami razem wzięta.

Podobnie jak w HL2 ma to byc trylogia, i jeśli tylko dodatki, czy tez następne części będą tak samo długie jak ta (jeszcze nie przeszedłem) no to chyba zajmie pierwsze w miejsce w mojej liście pozycji wybitnych.

 

Kategorie:Zauważyłem Tagi:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

