O2 update

Tak jak pisałem niżej, w temacie O2 dostałem wkońcu nowe urządzenie w sumie to juz z tydzień temu ale postanowiłem trochę potestować nim coś więcej napiszę, w między czasie zaliczyłem jescze przeprowadzke. Tak czy owak potestowałem bo nie dowerzałem i nadal nie dowierzam ze to może działać tak badziewnie. Nie potrafie pojąc jak mozna sprzedać coś co nazywa sie O2 Business Mobile Broadband za ~20£ miesięcznie oferując przy tym funkcjonalność modemu 14400. Chodź w sumie obrażam w tym momencie stare dobre modemy, bo one przynajmniej nie disconnectowaly nonstop.

Tak czy owak nowe Chinskie urządzenie, które dostałem rozłącza tak samo jak poprzednie, grzeje się tak samo jak poprzednie, a do tego na nowej miejscówce ponieważ jest słaby zasięg 3G przełącza się często w EDGE dzięki czemu udało mi się zaobserwować ze opóżnienia, które normalnie oscylowały w granicach 300ms w górę – teraz zaczynaja się od 800ms. Do tego cały ten O2 Connection Manager pokazuję stan „Connected” mimo ze tak naprawde „Connnected” nic tam połączone nie jest..

Podsumowująć chciałbym zobaczyć kiedyś jakiegoś dzianego biznesmena jak użera sie z tym na swoim laptopie ;)

Kategorie:GSM, Zauważyłem Tagi: , , ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

