BT vs. TP

British Telecom – coż TP do nich to jest firma z bajki, w której idzie zalatwić wszystko niemal od ręki. Ale o co chodzi ? Ano zachciało mi się sensownego dostępu do Internetu. Ponieważ metoda via GSM, o której można poczytać gdzieś poniżej niezbyt działa zainteresowałem się inną droga – wypadło na linię telefoniczną a więc ADSL. Jak ADSL w UK to najlepiej z BT bo utrzymanie lini telefoniczej BT tak czy siak trzeba placic 11£ co miesiąc. Dorzuciłem do tego łącze 8/1.3mbps (24,99£) no i co.. no i czekam. Czekam juz drugi tydzień. Dziesiątki telefonow do BT w stylu „Jak to jest, że rachunki doszły po 2 dniach a paczki z modemem nadal wysłać nie możecie” „brak sygnału DSL na linii” „Wszystkie moje dane osobowe w waszym systemie są żle”…

W tym momecie chwile myślałem czy pisać dalej by nie przegiąć ale co mi tam. Kurwa. To co sie wyrabia w tym całym call centre BT to przechodzi ludzkie pojęcie. Pracują tam chyba sami debile, którzy nie dość ze nic nie wiedzą to jeszcze ledwo znają angielski… Można tam dzwonić i dzwonić (z darmowego numeru a wlaściwie kilku, które tak naprawde nie są darmowe jak sie łączy z komórki). Można pytać o co się chce ale i tak nie uzyska się odpowiedzi na temat (no chyba żeby chciało się coś kupić)  Przełączano mnie między działamy chyba ze 30 razy już i do tej pory udało mi sie ustalić że:

1. Modem został wysłany ale w sumie to nie podali firmie kurierskiej numeru mieszkania (Tu ciekawostka, mimo ze kurier nie znał numeru to zgodnie z systemem śledzenia paczek na ichnej stronie widać, że 2 razy był pod budynkiem i 2 razy sie wrócił, rozumiem raz był nie ma numeru poszedł… ale po co  przyszedł drugi raz jak dalej danych nie miał?) i tak dalej… Upragniony modem ma  dojśc niby dzisiaj, jeszcze rano paczka w systemie sledzenia istniała teraz już dostaje błąd mimo to miły pan z pakistanu zapewnia mnie ze paczka na pewno będzie dzisiaj.. zobaczymy.

2. Linia telefoniczna a co za tym idzie sygnał DSL jest. Ciekawe, że jak sprawdzałem to na innym modemie też od BT i nie było.  Po 30 minutach słuchania uspokajającej muzyki na infolinii BT, odezwał się tym razem dla odmiany jakiś hindus, który zapewnił mnie iż u nich wszystko działa, i czy może mi jeszcze jakoś pomóc, zakończyłem z nim rozmowe na tym etapie czekam na tą paczke.

Tak czy owak jak by ktoś chciał sie zaopatrzyć w Internet w UK to najlepszym rozwiązaniem okazuje się jak na ironię WiFi od „sąsiada”

  1. Marcin
    13 Sierpień, 2008 o 5:41 pm

    Polecam Talk Talk i plan International 2. koszt nieco ponad 16 funtow na miesiac a w tym darmowe polaczenia do wszystkich krajow unii europejskiej, stanow, kanady i australii i internet oczywiscie za darmo up to 8Mb/s

  2. funfeela
    26 Sierpień, 2008 o 9:53 pm

    mam taka sama sytuacje juz nie mam sily tam dzwonic to przechodzi ludzkie pojecie co oni wyprawiaja ja juz ponad 2 tyg czekam ja odnowienie lini ktora juz tak na prawde jest ale sygnalu DSL nei ma nadal a modemu tym bardziej dane swoje juz podawalam 100 razy i tak sa bledne brak slow..

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

