Firefox 3.0

Cos ostatnio sporo osób pisze o FF3.0 napisze i ja. Jakoś tak wcześniej było, że w czasach FF2 korzystałem z IE7 + IE7Pro i sprawowało się to wyśmienicie, znacznie lepiej od FF2 IMO, poprostu szybciej wszystko się otwierało itp.. w międzyczasie pojawiło się jeszcze Safari, o którym troche pisał TomekO. Krótko mówiąc też jakoś do mnie ta przeglądarka nie trafiła. Wkońcu wyszedł FF3, pobrałem zainstalowałem i.. działa przesiadłem się z IE7. Ogólnie jakoś tak zauważyłem niezłe przyspieszenie w ładowaniu stron, jakby lepszy interfejs no i customizacja. Pojawiło się także parę Security Enchancements, i jedną z największych jest chyba ten niegłupi pasek adresu, który nie dośc ze podpowiada adres to jeszcze bada czy aby strona nie jest lewa, wyświetla dymki o certyfikatach, zmienia kolory itp. Trzeba się sporo naklikać by przejśc do strony, na której z certyfikatem coś nie gra. Jednym słowem tak to powinno być.

Do tego jak ktoś lubi customizowac, to na w-files.pl pojawiły się 2 posty [1][2] o dodatkach, które poprostu trzeba mieć. Na szczególną uwagę zasługuje dodatek PicLens (występuje też w wersjach dla IE, Safari i pewnie paru innych), który jest poprostu genialną przeglądarką zdjęc. Zwłaszcza dla kogos kto lubi przeglądać np: Deviantart.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

