Multiple IE

#Jak komuś nie chce się czytać gadki o niczym spowodowanej najprawdopodobniej nadmiarem czasu w robocie niech odrazu przejdzie do ostatniego akapitu.

Po dłuższej przerwie spowodowanej relaksacyjnym wyjazdem do PL, jak i brakiem chęci do pisania czegokolwiek spowodowanej marazmem w pracy (nic nie robienie kosmicznie jednak męczy)  coś sie ruszyło więc i coś skrobne. Przy okazji pewnego problemuy ze stronami /certsrv (znowu) wpadło mi w oko, albo raczej na dysk ciekawe narzędzie owy problem rozwiązujący. W zasadzie nie jestem pewien istoty samego probemu, bo objawia się on tak, że nie da się zainstalować Certyfikatu poprzez /certsrv bo wyskakuje info, że strona nie zakończyła się ładować i tyle – nie kończy się ładować nigdy. Tak czy owak, po paru chwilach walki doszedłem, że to chyba nie wina /certsrv a XP i SP3 i jakieś tam poprawki (nie wiem jakiej nie chciało mi się dochodzić) sprawdziłem na paru kompach – to samo.

Rzecz jasna /certsrv to ActiveXy, przeróżne więc działają tylko pod IE, o FF czy czymkolwiek można zapomnieć, chodż ku mojemu zdziwieniu FF3 powoli zaczyna sobie z /certsrv radzić ale nie do końca.

Do rzeczy. Znalazłem w necie fajne narzędzie, które umożliwia nam instalacje wszystkich IE jakie były na jednej maszynie i to nawet działa. Można sobie wybrac w jakim IE się chce daną stornę odpalić – lux. Certsrv ożyło pod IE 5.5

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

