Strona główna > Internet, IT, Praca, w2k3, Windows XP > File may be blocked..

File may be blocked..

Próbowałem ostatno zainstalowac via GPO jakaś paczke .msi do BlackBerry. W sumie to musiałem bo te durne telefony BB nie mogą się ładowac odrazu po podłączeniu do USB no bo to by było za proste. Trzeba jakiś sterownik, który niby dopasowuje napięcie i wtedy wszystko gra. (Dodam tu ze BB nie lubie bo jest tam za dużo Javy) Na szczęście w paczce Javy nie było, więc myśle niech strace. Paczka rzecz jasna nie chciała mi się zainstalować. Gdzies po 2 dniach zlewania tematu wpadłem na pomysł żeby moze sprawdzić prawa do paczki bo może zapomniałem ;) Ku mojemu zdziwieniu ukazało się coś takiego:

Musze przyznać, że w życiu nie widziałem tego co w czerwonym kwadracie. Na początku myślałem, że to jakiś nowy ficzer w2k3 R2 tyle, że zarządzałem nim z XP SP3 ;) No nic klikam.  Unlock nic nie Unlocknal i paczka dalej się nie instalowała. Poczytałem troche pogrzebałem no i opcji jest kilka. O co tu biega?

Rozwiązanie jest nawet nie głupie, szczególnie jak się ma Viste podejrzewam. IE (tak jak ktoś sciągnie cokolwiek używając FF to ‚problemu’ nie ma) gdy pobiera się jakikolwiek plik od jakiegoś czasu (pewnie jakies poprawki, nie wnikałem) taguje sobie plik dodatkowym strumieniem NTFS, w którym to zamieszcza info ze plik jest z Internetu, niegłupie ale troche upierdliwe. Co z tym zrobić ?

1. Nie używać IE do sciągania czegokolwiek (albo najlepiej wogóle nie używać)
2. Metoda wybitnie prosta a jaka skuteczna. Unlockujemy kopiujemy plik na partycje FAT kopiujemy spowrotem na NTFS :>
3. Zaopatrujemy się w Streams.exe od Sysinternals potem streams -d plik i z głowy. Robimy dokładnie to samo co przycisk Unlock , z tym że tym razem to zadziała. (żeby nie było Unlock czasem też działa)
4. via GPO -> User Conf -> Admin Templates -> Win Components -> Attachment Manager -> Enable – Do not preserve zone…

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

