Strona główna > Internet > google Chrome

google Chrome

Dzisiaj wszyscy piszą o Chrome, chciało by się napisać – ‚to ja nie bede pisal’ no ale napisze :> (chyba zrezygnuje z pisania z uzyciem polskich znakow i poprawnej polszczyzny bo mam wrazenie ze mi to nie wychodzi) Wracajac do Chrome, no wyszlo narazie Beta – wyglada fajnie, prosto, dziala, strony wyswietla i to nawet szybko. Do ideału jeszcze daleko, funkcjonalnosci narazie malo ale zapowiada się raczej dobrze. Fajna rzecz, ktora rzucila mi sie w oczy to to, ze kazdy Tab jest osobnym procesem wiec problemowa strona nie wywali juz wiecej calej przegladarki. Niefajna rzecz to debilny proces Googleupdate.exe ktory niewazne czy przegladarki uzywam czy nie bada co jakis czas czy aby nie pojawila sie nowa wersja no i oczywiscie startuje razem z systemem. Naczytałem sie tez sporo kometarzy w stylu „Teraz Google to będzie to” albo „przydala by sie funkcjonalnosc AdBlocka”. No juz widze jak Google ktore zyje z reklam laduje tam AdBlocka czy cos w ten desen.. ;)

Ogolnie wydaje sie, ze Chrome narobil sporo raczej pozytywnego szumu w desen ‚O, nowa przegladarka, wieksza konkurencja inne tez zyskaja czy wreszcie MY zyskamy – fajnie. Poki co nie podzielam tego optimizmu bo chyba jeszcze troche za wczesnie, ale jesli tylko ludzie z Google wytrzymaja i nie napakuja tam tony softu ktory będzie badał moje zachowania w sieci – łącznie z tym ile kilometrów myszką przejechałem i po czym.. raportujac wszystko skrupulatnie do centrali – to kto wie. Na razie ten ficzer jest opcjonalny i nazywa sie ‚Pomoz udoskonalic Chrome…’

Coz, poczekamy zobaczymy

Reklamy
Kategorie:Internet Tagi: , , , ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: