Archiwum

Archive for Grudzień 2008

RDP6

8 Grudzień, 2008 Dodaj komentarz

Hm.. Miesiac prawie minal odkad cos tu napisalem, no ale lepiej póżno niż wcale. Przez owy miesiac zmienil sie layout na worldpressie i nie dosc ze sie gubie to durny system nonstop przelacza mi jezyk klawiatury z PL na EN-GB i skutecznie uniemozliwia mi pisanie takich znaków jak  a i e z haczykami wiec bedzie bez. Rozwikłam ten problem może póżniej. A nóż ktoś trafnie skomentuje moja zapewne karygodna wiedze w kwesti ustawien regionalnych workstacji.. ;) Domyślna czcionka też widze sie zmieniła. Zobaczymy co to będzie jak będę chciał te wypociny opublikować…

Cała ta historia dotyczy tylko sytuacji, w której kogoś obchodzą certyfikaty w RDP, wiec jesli ktos sie tym nie interesuje to nie ma nic do czytania ;) Dziś na szybko troche o RDP6 i certyfikatach w srodowiskach NLB oraz o  takim małym narzdzedziu o nazwie RDPsign dostepnym natywnie pod W2k8 i co ciekawe wogóle nie działajacym pod Vista po próbie skopiowania samego tylko rdpsign.exe. Ale do rzeczy, jakis prawie miesiac robie sobie przedbiegi z wdrozeniem w firmie środowiska terminalowego opartego w całości na W2k8, a które działa obecznie pod uwaga NT4 i Citrixem chyba 3.coś.  Przy okazji może kogoś zainteresuje ten dokument całkiem krótko i treściwie (z wykresami które powinny przemówić do zarzadu) omawiajacy wydajność RDP6.  Czytaj dalej…

Reklamy