MTS 2008

10 Październik, 2008 Dodaj komentarz Go to comments

Jedzenie było kiepskie.. :> Dobra nie będę przeginał podejdę do tematu może bardziej technicznie na początek a potem organizacyjnie :)

Dzień 1

Sesja generalna była do pewnego momentu całkiem dobra. Gadki decydentów z MS, Intela i Della były takie sobie, IMO najlepiej wypadł gostek z Intela a najgorzej z Della, jak zaczął opowiadać o sadzeniu drzew to prawie wyszedłem. Potem było już dużo lepiej, gość, który opowiadał o tej cudownej wstążce w Office dawał rade, ciekawie było posłuchać jak to się robi, te wstawki z tym co userzy klikają i gdzie patrzą też były świetnie, gdyby gość opowiadał do końca sesji to bym został…. ale pojawił się jakiś jałowy gostek z TP i Orenza. No ja pierdole, TP musiała zdrowo sypnąć kasą żeby móc poopowiadać o swoim nowym zajebistym portalu dla userow Neo, na który i tak nikt nie będzie wchodził.. wyszedłem w cholerę na kanapkę i pepsi. (Pomysł z tymi pepsi itp był świetny, zwłaszcza, że jestem uzależniony od tego – Dzień bez pepsi/coli = dzień stracony.) Potem byłem na sesji masakry o Security w Hyper-V, rozwaliły mnie pytania publiki, a co jak zabraknie roota ? A co ukradną go ? Albo a czy będzie jakieś narzędzie które zdiagnozuje czy aby ktoś nie podmienił nam Hypervisora. A może jeszcze by zrobić narzędzie które serwer z kurzu wyczyści ?:> Masakra dał rade.  Potem sesja o RnD w MS znów z tym gościem co opowiadał o Office, była niezła. Kolejna gdzie goście z Della i Intela wciskali swoje produkty była nudna nie wytrwałem do końca. Pechowo nie byłem na ostatniej sesji czyli sesji Gibona o replikacji AD.

Dzień 2

Szkoda, że nie byłem na tej sesji o replikacji bo na pewno dała by rade, bo sesja o ciekawostkach AD była świetna. Musze postawić jakiś DC na w2k8, te snapshooty by się przydały. Dalej byłem na sesji o ciekawostkach Visty itp. Sesja prowadzona bardzo fajnie, można się było uśmiać itp. Trochę drażniło, że pod koniec Paula zaczęła czepiać się już totalnych bzdur w tej Viscie ale ogólnie było bardzo dobrze, taki dobry show. Dalej było o Hyper-V i SCVMM 2008, nie udało mi się zadać pytania jak zdefiniować dodatkowy dysk, ale podczas prezentacji widziałem, że były w SCVMM dwa dyski na jakimś serwerze więc jakoś się jednak musi dać – muszę przysiedzieć. Pechowo nie udała się też migracja P2V, szkoda. Quick Migration działała dobrze, ba nie myślałem nawet, że działa to aż tak dobrze i szybko. Co prawda były głosy jakiegoś gościa, który siedział obok mnie, (spał swoją drogą przez pierwsze 40min) że bo ESX i Vmotion to aby 1 ping zginie a nie 7. No kurwa rzeczywiście wydam chyba 2x więcej siana dla tych 6 pingów… Ogólnie sesja też bardzo fajna.

Organizacja i podsumowanie

Ogólnie było średnio-dobrze, dzień drugi znacznie polepszył moje odczucia odnośnie MTSa, najbardziej mnie dobił ten gostek z TP nawijający o tym portalu do generowania sobie stron. Co on robił na sesji generalnej to ja nie wiem. Najlepsza była chyba sesja Gibona (szkoda ze nie byłem na tej replikacji też) a potem ta o sztuczkach i kruczkach w Viscie, wstążki w Office też były dobre. Brakowało bardzo tego co było dwa lata temu, czyli możliwości jakieś tam rozrywki w przerwach (Xboxy) Brakowało trochę tego show na prezentacjach i w przerwach. Ten cały konkurs Speaker Idol, to jakoś mnie nie urzekło wolałbym w tym miejscu jakieś pojedynki w Halo3 czy coś w ten deseń :)

A no i jeszcze jedno, nie było spotkania społeczności WSS i to też na minus.

Ogółem bym dał za wszystko 4- albo  (w skali do 5)

  1. 13 Październik, 2008 o 8:03 am

    Ano faktycznie pytania były z jednej strony naiwne, a z drugiej widocznie ludzie nie mieli czasu się nad tym zastanowić. Cieszę się, że wrażenie po mojej sesji (a zwłaszcza po części Q&A) było „dał radę” :)

  1. 14 Październik, 2008 o 11:15 am

Skomentuj

